spa och backträning

Igår kväll åkte vi iväg till spat där jag jobbar, men istället för att jobba så badade och bastade vi efter det stängde så det bara var vi där, åt frukt och drack juice.
Jätte bra idé från Fia!!
image253
image254
image255
image256
image258

Innan spat och även idag tog jag ock Zacke oss ut till Hållsta skidbacke för att springa upp en bit.
Idag kom även Ove från avancerade med oss och imorgon kommer förmodligen en kille från nybörjarna följa med. Är mycket roligare när fler springer, me shit vad det bränner i benen och efteråt är jag jämt jätte trött och vill sova lite. =)
Nu är det en del snö i backen, men då känns det bara extra bra att man ändå tog sig upp även om det är väldigt halt.
image259
image260
image261
Det är väldigt mycket träd för att kunna kallas skidbacke, men det har tydligen vart en sån för länge sen då det fanns mycket snö =)
Å så till middag blev det kyckling inlindad i bacon i citron och timjansån, fullkornsris med grönsaker och en sallad. Men fullkorn är nog inget för oss, eller jag hade väl inget emot den men det var för torrt för Zacke.
image262 

Kommentarer
Postat av: Alexis

Vart jobbar du någonstans? Det där ser ju supermysigt ut!

/Alexis

2008-03-19 @ 21:58:00
URL: http://www.cyberdog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0