Underbara smärta!

Idag vaknade jag med en härlig känsla i kroppen. Någonting kändes bara så otroligt rätt, låg kvar i sängen och bara njöt ett tag innan benen sakta åkte ner på golvet och jag reste mig tyst för att inte väcka älskling.. AAAA där kom känslan allt starkare, träningsvärk i låren! Shit vad underbart! Det är så att man helatiden vill antingen stretcha lite i musklerna, trycka på dom eller anstränga dom så jag verkligen känner hur bra jag tränade igår. =)

Nu sitter jag och äter en skål med gröt och hackat äpple, ganska smarrigt och det hade vart riktigt ätbart om jag hade haft mjölk hemma men den var visst slut så jag hällde i lite vatten istället för att kyla ner gröten till en lagom tempratur. Men annars är inte vatten något jag rekomenderar smakmässigt. =)

Om ungefär en timme har vi bestämt att träffa Ove ute vid Hållsta och springa upp några gånger. DET kommer göra riktigt ont i benen. Om vi nu lyckas ta oss upp i oväderet. Ca 1dm snö här nu och den håller fortfarande på att komma ner, det är möjligt att vi bara kommer några meter åt gången innan vi halkar omkull i backen och då blir det ju inte riktigt lika jobbigt för musklerna. Desto jobbigare för psyket, speciellt mitt, oj vad arg jag kommer bli. Hahaha.
image263
Ja om det inte går att springa så får jag väl ha en brottningsmatch med Zacke i snön istället. Tyvärr kommer jag väl förlora och ha snö innanför alla kläder, med det är ju bra träning. =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0