Wushu pass och hamburgare

Kvällens wushu pass gick väl sådär. Vet inte riktigt än vad jag ska ha för hopp i min första del, passade inte så bra med det jag hade tänk när det skulle göras i praktiken. Men det var väldigt bra i teorin!! =)
Men efter passet och med lite mer planerande så kanske jag har kommit på något som blir bättre att sätta ihop, det märker vi imorgon på träningen.

Både jag och Zacke har tappat rycken i sparkarna så imorgon blir det mycket grunder så det kommer tillbaka. Jag måste även springa mer intervall så jag får upp farten i mina spring delar och blir mer van med tempobyten i formen. Är ju SÅ tråkigt att titta på en form som har samma tempo genom hela, och det har väl jag tyvärr. =(

Stretchningen och springningen verkar ha gett en del i alla fall. Eller så är det bara det faktum att man inte har tränat på en hel vecka och sätter igång igen för oj vilken tränings- och stretchingvärk jag har. Men spagaten har blivit lite bättre och jag kommer ner nästan lika långt på båda sidorna nu. Hade vi haft en mjuk och skön wushu matta att träna på så skulle jag snart kunna öva en massa på tornado till spagat. Men det får vänta tills man kan vara ute på en gräsmatta.

Mår lite illa efter att på hemvägen från träningen svängt in på McD. och tryckt in en fet äcklig hamburgare. Tror jag ska bli en sån där människa som är jobbig och ska ändra en massa på hamburgarna när jag beställer. Klarar inte riktigt av deras dressing dom har i. Nä tacka vet jag den starka dressingen dom var i kina på deras nr 2. Mmm
image240

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0