dags att förnya

Sista passet för terminen hölls idag och uppslutningen var jätte stor. Haha nä bara två stycken som orkade ta sig dit. Å andra sidan så är det ju inte direkt någon vila fram tills nästa pass då sommarträningen börjar direkt på måndag. Dom kommer ju faktiskt få vila i en hel månad i september då jag och Zacke åker iväg till Kina för at träna, ja såvida inte någon annan frivilligt säger att dom kan hålla i passen, men det är inget vi har planerat för utan vi tänkte ge dom en vila mellan sommarträningen och höstterminen.

Idag har det blivigt väldigt mycket ute tid med vattenkrig, solning, grill och minigolf. Jag tror helt klart att jag egentligen var bäst på minigolfen, det var bara poängen som visade fel. =)

Nu måste jag väl plocka fram min dator och koppla in på nätet så jag kan uppdatera hemsidan. Ska skriva in vilka tider det är nu i sommar så inte folk blir förvirrade av att det bara står att sommar träningen kommer börja. Sånt kan vi inte ha, vet ju själv att en dåligt uppdaterad sida är inge roligt att gå in på hela tiden bara för att möta samma gamla tråkiga "nyheter" med datum stämplat nån gång 2007.  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0