En dags vila

I lördags tog jag faktiskt vila från träningen eftersom kroppen inte riktigt ville göra allt jag försökte få den till i fredags så kändes det som om det var dags. Men på söndagen satte jag igång igen med formerna och var även med på avancerades fys pass.

Våra klubbjackor är nu inlämnade på intersport för tryck, dom skulle försöka få två av dom klara den här veckan så jag och Zacke kan ha dom på tävlingen, men han kunde inte lova något. Annars så har vi dom i alla fall klara tills i juni då vi börjar med utomhusträningen. Hoppas bara att trycket blir bra.

Funderar lite på vad man ska äta nu när det börjar närma sig, måste ju vara något som är bra för magen kvällen innan och till frukost på söndag i alla fall. Zacke skulle väl säga att det ska vara en pizza, 300g chips och en 2 liters cola, men jag är inte så säker på att jag håller med honom =) Jag hade väl snarare tänkt mig kyckling eller fisk med grönsaker. Sen tycker jag att en måltidsersättning är suveränt att ta kanske 30-60 minuter innan träningen eftersom den gör att jag känner mig mätt utan att känna mig tung som jag kan göra annars efter en måltid.
image205

Kanske kommer se ut så här på lördag i västa fall, jätte bra uppladdning. =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0