Försmak på sommaren

Nu sitter jag och inviger sommaren med årets första hemmagjorda vattenmelonjuice. Men med tanke på att jag är ganska lat av mig så kommer jag förmodligen inte göra allt för många av dom, sjukt jobbigt att rensa bort alla kärnor. Det är vanligare att jag bara delar melonen i två delar och sen sitter med en sked, mmmm. Jobbigt bara att ungefär en timme efter jag har börjat äta den så är det dags för kisspaus var 20.e minut. =)
image271

Nyss när jag var ute och gick måste jag ha passerat någon speciell blomma för lukten fick mig verkligen att tänka på skolavslutning från mellanstadie-tiden. =)  På den tiden då jag var en söt liten unge som plockade blommor till läraren sista dagen i skolan.

Idag är sista dagen jag ska köra hela handformen innan tävlingen, för imorgon är det svärd och sen ska jag bara göra småbitar på fredag och lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0