inte riktigt där än

Efter minst 50 misslyckade försök på ett och samma hopp var viljan inte riktigt lika stark längre. =) Men en gräsmatta är verkligen inte det bästa stället för att hoppa på, men helt klart desto skönare när jag krashar. Asfalt ger lite bättre avstamp och den är mycket jämnare, men istället är den ju något hårdare när man inte lyckas landa på fötterna. Jag får försöka tänka som Zacke sa "det är ju roligt att ha något att träna på".....mhm, skit kul! Haha nä då så arg är jag inte.
Jag var i alla fall ute och sprang, sen satt ja i spagat i 7minuter per sida. Iväg och tränade benböj med vikter, vilket faktiskt var värst när jag skulle böja benen för det tog emot så mycket pga träningsvärken. Så till skillnad från i vanliga fall så var det den första på varje set som var värst, sen blev det ju självklart jobbigare men dom gjorde mindre ont så det kändes lättare.
Det var efter benträningen som jag fick för mig att träna lite hoppteknik, kanske inte den smartaste tidpunkten att göra det på, men jag var ju redan varm så då ville jag passa på att träna lite. =) Jag får fortsätta imorgon igen men då utan att träna ben innan.

Nu sitter jag och mumsar på banan som jag doppar i kakao och socker, smaskens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0