Morgon stund..

Skönaste sättet att vakna på är helt klart att låta solen väcka en. Men tyvärr blir det mindre roligt ju närmre sommaren vi kommer då jag nu blir väckt vid fem tiden av att det är ljust ute. Känns inte riktigt som om jag vill gå upp så tidigt.
Jag tycker det märks tydligare och tydligare att jag inte kört någon fettförbränningsträning dom senaste veckorna då jag bara gått över till att träna inför tävlingen. Men snart är den gjort och jag kan börja träna normalt igen. SÅ SKÖNT!

För övrigt har vi en riktigt härlig sommar värme nu så man kan ju ha träningen utomhus redan, även om vi inte börjar med "sommar träning" försen i juni. Dessutom börjar en väldigt tydlig trend på träningen, är det varmt ute orkar inte folk röra på sig. Avacerade kämpar fortfarande på lika bra men nybörjarna börjar tunna ut.
image274

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0