Skam den som ger sig.

Zacke hade rätt som vanligt, det är roligt att ha något att träna på. I alla fall då man gör framsteg. Idag fortsatte jag att träna en massa på hoppet och det gick väldigt mycket bättre! Klarade det nästan, det gick bra när jag bara gjorde twisten avslappnat men när jag försökte köra på riktigt halkade bara fötterna undan när det var dags att landa. =) Men jag blev ändå jätte glad när jag klarade den avslappnat, hade inte blivit lika glad om jag hade klarat den redan första gången igår. Var faktiskt mycket roligare när jag vart tvungen att kämpa lite. Inte så skoj igår, men när man väl lyckas så är jag mycket gladare. (Fram tills nästa gång det går dåligt) =)

Men det är fortfarande långt kvar tills jag skulle kunna påstå att jag kan hoppet. Men så är det 3månader kvar av sommaren också så jag har lång tid på mig att lyckas sätta den innan det är dags att träna inomhus på hårt golv igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0