startat igen

Igår var jag med på träningen och jag var nog ganska gnällig på dom, i alla fall i början. Så fort dom gjorde första rörelsen så blev jag bara så trött, SNÄLLA KÖR ORDENTLIGT! Så då fick dom uppleva lite av hur det kommer vara senare på tävlingsträningen. "Igen, igen, IGEN, aja nästa" Haha Nä men det blev faktiskt ganska mycket tillsägning om många små detaljer.
Idag var jag lite snällare eftersom det var nybörjarträning, och dessutom körde dom på bra. Fick köra "fria" rörelser i fem längor, och dom hade koll på några olika sparkar så det inte bara blev att härma den som körde framför. Roligt när vi testar nått nytt och dom klarar det bra.

Nästa vecka måste nog träningen inför uppvisningen börja. Så fårvi se om det är några som ställer upp frivilligt annars har vi redan bestämt vilka som borde vara med. Vill ju hellst ha lika många tjejer som killar och gärna i olika åldersgrupper.

Nu är det lite mat innan jag ska träna själv, gymmet och ut o springa är nog vad det blir idag. Och självklart en massa stretching. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0