trist dag

När det i tisdags väl blev dags för att hålla träningspass så var jag lite lagom trött och orkade inte hitta på en massa olika roliga övningar som dom kunde få göra så istället fick dom ha det så roligt som att bara köra ställningar i stort sett hela passet. *elakt skratt* Men det är ju deras eget fel att dom inte hann göra något annat, för om det hade vart på avancerade passet så hade vi hunnit gjort samma övningar på ungefär halva tiden. 

Valborg firade vi hemma hos Zackes pappa som varje år lyckas få ihop en jätte brasa (har jag hört). Vet faktiskt inte om jag har vart där någon valborg tidigare. Men vi åt smörgåstårta, bullar, kakor och hade det allmänt bra. Men vi fick ta och ställa in avancerade för att kunna vara där. Men jag och Zacke såg  självklart till att träna själva tidigare på dagen. Vardag, valborg, midsommar, julafton eller nyår, det spelar ingen roll vad det är för dag. Träna ska man alltid hinna göra. =)

Idag känns det som om jag inte har gjort någonting förutom tränat lite imorse. Sen dess har jag nästan bara gått och väntat på att klockan ska bli sju så vi ska åka upp till stan och träna med sthlm wushu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0