kvinnlig...inte riktigt än

Den här sommaren har jag bestämt mig för att införa klänningar och kjolar i mitt liv igen. Något som försvann väldigt mycket efter att jag träffade Zacke och han sa att alla kläder förutom träningskläder var bara onödigt att ha. Men dom är ju så söta och fina. Något som jag inte riktigt tycker matchar med mig, men jag får väl vänja mig. Men om man har mer bröstmuskler än bröst så är den högra klänningen inget att rekomendera. Det var en sån modell jag drog på mig idag och jag kunde bara inte visa mig ute utan att ta på mig en blus också. =)
Kommer nog bli en utmaning att vänja sig i sånna här kläder, kvinnligt är inte riktigt...jag..min kropp duger till att träna. Men allt funkar väl bara man vill =P

Igår blev det ingen träning utan förmiddagen gick åt till at jobba med föreningen och planera på lite förändringar med den, sen på eftermiddan var det "riktigt" jobb som man får betalt för att göra. Men det borde ju bli mer tid till att träna idag, kan jag hoppas på. Bara att jag inte lägger ner lika mycket tid på föreningsjobbet.

Kommentarer
Postat av: Naddiz

Den svarta va toksnygg! :)

här kommer ne länk till ngt coolt.. ett raksvärd som man kan få att brinna över hela bladet! ;)

http://www.salza.se/product.php?p=139

2008-05-29 @ 19:30:33
Postat av: Madelene

skitfina, men slutade du använda klänningar pga din pojkväns åsikt om saken? !!!

2008-06-01 @ 09:27:17
URL: http://http:/mjukvarelse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0