gammla minnen

Direkt efter träningspasset igår visste jag att träningsvärken skulle komma, all energi i hela kroppen var totalt utspolad och jag ville bara ligga still resten av dagen. När det äntligen var dags att sova så tog det väldigt lång tid innan jag kunde slappna av tillräckligt för att försvinna in i sömn. Benen var så spända och gjorde ont så fort jag rörde på dom. Å idag är en sån här dag då jag bara vill stöna och jämmra mig så fort jag ska sätta mig ner eller ställa mig upp. Att gå runt är inte så farligt för det gör jag med i stort sett raka ben idag för att slippa använda musklerna. Blir bara lite farligt om jag råkar böja dom lite utan att vara ordentligt berädd på det, för då viker dom sig under mig likt ett nyfött föl som inte lärt sig gå än.
Helt klart vilodag idag, men jag måste ta mig ut på en ordentlig promenad för att få lite rörelse i benen, dom behöver all hjälp dom kan få för att rensa bort alla slaggprodukter efter träningen.

När jag hade tråkigt igår kollade jag runt på lite olika kanaler på tv:n och hittade "FEM MYROR ÄR FLER ÄN FYRA ELEFANTER" Tyckte det var hur bra som hellst när jag var liten, nu satt jag bara och log helatiden när jag tittade.


"Nu är det slut"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0