Säg bara att du inte kan

Jobb ikväll igen så jag missar träningspasset för nybörjarna. Idag ska dom börja öva inför uppvisningen vi ska ha på Gnesta dan. Så då märker vi om dom vi har tänkt ska vara med klarar av att sparka i takt eller om det är helt hopplöst och vi måste välja några andra istället. Spännande men tyvärr så missar jag det, får väl höra av Zacke sen hur det gick. =)

Kom nyss hem från Kjell, älskar titeln man har på det jobbet "miljö- och hälsokonsult" hahaha låter lite allvarligare än vad det känns i alla fall. Jobbigt när folk vill ha så mycket hjälp, och jag "måste" ju bara göra allt folk ber mig om känns det som. Men nu ska jag nog sluta med det och bara vara på ett jobb om dan. Annars blir det ingen tid över till träning och oavsett vad jag har för jobb så är det faktiskt träningen som ska komma först!! Jag vill träna mer, och ändå går jag iväg och jobbar bara för att han frågar om jag inte kan hjälpa honom. Men som sagt, ett jobb om dagen får räcka nu så jag kan lägga mer tid på träningen. För nu blir det vilodag även idag, ok benen gör om möjligt ännu ondare så dom kanske behöver två dagars vila...men ändå!! =)

Nu måste jag läsa vidare om ideella föreningar och skatter innan det är dags att gå iväg till andra jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0