Solens värme når nästan fram

Idag vaknade jag med toppen humör, eller det växte väl snarare fram på morgonen. Tänkte börja med en morgonpromenad som övergick till springrunda och det kändes lätt och härligt. Påväg till morgonmötet skuttade jag fram och var allmänt glad över att solen sken (bakom molen, men ändå). Å jag har verkligen ingen aning om varför, men varför fundera över sånt bara att njuta av stunden, är ju faktiskt inte jätte ofta man blir så glad att man känner för att hoppa fram och sjunga.

Imorgon är jag ledig och hoppas på att vara på lika bra humör gå morgonpromenad och sen bort till badhuset för att simma och basta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0