Inte bättre än nån annan

Humma ja kanske, varför inte. Vissa dagar behöver man ju den där extra pushen för om man inte gör nått så kommer jag ändå att ångra det. Känner att det är lika bra att börja nu så kan jag väl skriva in mig på det i december. Såvida jag inte har missat det nångång. För om jag inte ens klarar mig fram tills dec, vad är det då för vits. För när jag väl skriver in mig så kommer jag inte få fler changser om jag misslyckas. Det är EN changs som ska hålla i sig....ja hur länge måste jag nog bestämma för mig själv först.
HÄR kan ni kolla in vad jag pratar om, vad för skumt jag har hittat som jag bara måste testa. Vilka är med mig?
Det är ju bara 1km som gäller de dagar då man försöker gömma sig under täcket i hopp om att inte självdiciplinen ska hitta en. =)

Idag börjar jag jobba kl 13 sen är jag fast inne på jobbet tills 09 imorgon. Så innan dess måste jag ut och springa, vill ju gärna få nått gjort  å ändå sitter man här å tittar på snygga tjejer på tv:n (Top Model) å känner sig lagom trist och slapp.
Men jag ska få nått gjort....snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0