shake shake shake

Igår eftermiddag hoppa jag å Zacke in i supervolvon utan fungerande vindrutespolare och åkte upp till sthlm mitt i snöslasket. =)  Gick faktiskt bra ändå, lagom till att vi knappt såg nånting längre hittade vi en lastbil som kunde stänka ner oss ordentligt så vi fick bort all skit.
Träningen gick också helt ok, kändes i alla fall bra att se att vi fortfarande var bättre än dom som tränar där. =P Å så tar vi ju i ordentligt på dom passen eftersom det är "riktig" träning för oss. Måste ju gå bra när man tränar med landslagscoachen. Eftersom vi inte allt för ofta är med på deras pass så blir ju de kombis dom gör nya för oss. Å man lyckas ju inte alltid helt toppen, men det är ändå kul att sätta ihop lite olika rörelser. Något vi kommer göra mer på våra pass i Gnesta också. kom nämligen att tänka på att våra elever har ganska svårt med nya rörelser, det måste det bli ändring på!

Idag ville Zacke också ut och springa så vi tog oss ut i snön tillsammans, men det är ju betydligt mycket jobbigare att springa runt i snön och halka på isen än när det är barmark. Nu kom vi precis hem från gymmet där det till allas förvånad blev BEN! =) Men jäkligt bra benträning så benen skakade för fullt efter att vi var klara och skulle gå hem. Dom känns fortfarande helt döda, härligt! Nu håller jag tummarna för att det ska bli träningsvärk. Körde även bänk på 50kg igen som jag inte gjort på hur länge sen som helst, så jag har inte blivit svagare trots avsaknaden av överkroppsträning. 

Fick besök av farmor anka som hade åkt ända från gotland för att hämta ett tyg som jag hade köpt till henne i Kina. Hon glömde ta med sig tyget sen när hon åkte, men nu har hon i alla fall fått sett hur vi bor å vad Gnesta är för ställe. 

Skulle hitta en bild på ben som skakade, men så hittade jag den här istället. Gud vad GOD den ser ut!!!

Lättdistraherad man kan vara när det gäller nått gott. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0