Zacke den bäste

Som vanligt när jag har träningsvärk är det väldigt segt att komma igång, jag behöver mycket uppvärmning och måste köra alla sparkar för att kunna köra ordentligt sen. Tyvärr körde vi inte allt som vanligt idag för Zacke gick först och han ville väl helt enkelt inte det, utan hoppar över allt han inte gillar. Å det är ju aldrig roligt när det inte går nå bra. Oftast låter jag det gå ut över andra och jag hatar allt och alla helt plötsligt. Å ju sämre det går för dom andra på träningen då desto mer illa tycker jag om dom.

Jag vet att jag inte är den lättaste att ha å göra med då.
Vi kommer hem och Zackes matlåder för hela veckan ligger i hallen som jag stör mig på men vill inte plocka undan. Jag måste laga mat för Zacke vill ha pizza och jag måste ha matlåda. Han kommer in i köket mad alla matlådor och plockar. (Å suck vad han e ivägen) "Ska inte du kolla din bot" Han går till datorn istället och fixar med spelet. (Att han inte hjälper till) Alla killar tänker väl "Ja sådär hopplösa är alla tjejer" Men det är inte med flit det bara blir så trots att jag vet hur knäppt det är.
Han åkte iväg och köpte sin pizza tillslut i alla fall och kommer hem med blommor till mig "Du verkade inte så glad förut"
JAG VET! Jag har världens bästa kille. Går ju inte att vara på dåligt humör längre då. Puss puss puss, blev visst en toppen kväll ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0