Tävlingsgrupp

Igår hade vi vår uttagning till tävlingsgruppen.
Det var roligt att se att dom kunde skärpa sig om dom vill. Därför kommer dom inte ha nått val senare, kan dom köra ordentligt så ska dom, speciellt dom som vill tävla.
Jag blev även överraskad över att folk faktiskt hade blivit lite bättre, eller så kan det även vara jag som hade för mig att dom var jätte dåliga. Hur som helst var det i alla fall roligt att se. Många av dom är faktiskt bättre än killen i Kina som vi började hata för att han var för dålig trots att han hade tränat i flera år.

Jag kanske måste dra ner mina krav lite på hur bra folk ska vara för att jag ska vara trevlig mot dom =)
Det får nog räcka med att dom verkligen försöker. Då gör dom ju ändå så gott dom kan, folk som inte ens försöker göra sitt bästa, ja de e dom som inte förtjänar att man är trevlig. =P

Ikväll ha vi ett avancerat pass, så då kanske det kommer lite mer folk, för det var inte många av nybörjarna som kom på gårdagens pass, de som kom sa vi åt att komma även imorgon för dom tycker vi ska vara med på avancerade istället.


Taolu folket som åkte på EM med den jätte skäggiga coachen i mitten.
Jag ser ut att ha en alien komma ut ur magen, men ingen fara det är bara jackan. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0