jobb för mig, styrka för andra

Dags att ta sig tillbaka till jobbet igen då.
Gick dit igår för att vara med på möte, men då hade dom bytt tid på det och alla blev jätte förvånad när jag kom när mötet nästan var slut. =) Så fick dom lite dåligt samvete också att dom hade glömt att berätta för mig att dom bytt tid. Men mig gör det inget, möten är väl inte det roligaste i världen ändå.

Men det betyder att det inte blir så mycket träning för min del idag, Har vart ute och sprungit lite men vid nio när jag slutar ikväll så orkar jag knappast träna, så det får vänta tills imorgon då jag jobbar förmiddag. Ikväll blir det nog en hel del fys för folket i tävlingsgruppen, dom måste få bättre styrka och kondition.

Vi har blivit ombedda att hålla fyspass för gnestas tjejlag i fotboll, dom behöver tydligen bygga upp styrkan i bålen och benen. Så nu ska vi bara bestämma när och hur. Vet ju faktiskt inte hur dom redan nu tränar, dom måste väl träna både bål  och ben på deras pass redan nu och vi vill ju inte komma och köra övningar dom gör på vart och varannat pass.

Kommentarer
Postat av: Naddiz

Coolt att ni får hålla fyspass för fotbollen! :) Men var jobbar du nu nånstans?

2008-10-24 @ 19:15:05
URL: http://naddiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0