Göra om formerna

Fortfarande inte helt frisk, Zacke tror att jag kommer gå runt å hosta i minst en vecka till, får väl köpa nån mirakel medicin i kina om jag inte känner mig helt frisk. Förmodligen inehåller deras piller sånt som inte ens är lagligt i sverige annars tycker jag att vi också borde ha så bra medicin. Å så måste jag börja med nålar så fort som möjligt när jag kommer dit så jag inte måste smörja in mig med Ipren kräm för att inte baksidan ska klaga allt för mycket vid träningarna.

Nu är det i alla fall inte länge kvar!! Med jobb både idag och imorgon och sen middag med föräldrar imorgon kväll så hinner man inte göra så mycket mer innan det är dags att flyga iväg.

Så håller vi tummarna för att man inte måste ha en massa hopp i vapenformen på EM, jäkla europeer att ligga efter i utvecklingen av reglerna. Vapen former ska väl ändå handla om att visa vilka tekniker man kan göra med vapen, lämnas hoppteknikerna till handformen tycker jag. Men men, vi får väl göra om våra former.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0