Hon e inte dalig, hon har bara inte kunna trana ordentligt.

Sa e forsta helgen har a den e lika seg som det brukade vara. Ingen traning sa det blir ganska trist. Men vi har precis vart a mumsat pizza och god chokladkaka, sa nu sitter vi har riktigt matta i alla fall. Ikvall blir det till att ut och springa lite sa det inte kanns allt for slappt och onyttigt.

Hoppas ni fattar vad jag skriver trots att jag inte har alla tangenter.

Igar gjorde jag lite framsteg pa twisten igen. Nu nar man har changsen att trana ordentligt sa kommer jag forhoppningsvis lara mig den igen ganska snabbt. Tornadons framsteg fortsatter ocksa, nu ska jag bara lyckas satta den i sjalva formen. Finns mycket kvar att ova pa!!
Igar pa traningen sa kollade hela skollaget pa medans vi korde form for dom hade fyspass. Sjalvklart klarade jag inte hoppen i min forsta del (twist och 540) da skrattade deras tranare och sa jag inte hoppade natt, a lutade jatte mycket. Men var tranare forsvarade mig a sa att jag inte hade kunnat trana ordentligt hemma i mitt land. Haha, shit nu maste jag alltsa gora stora framsteg under tiden ja e har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0