traning, ont, perfekt!

Nu e vi framme i Kina och traningen har borjat. Tyvarr sa kan vi inte trana med skollaget an for dom har traning samtidigt som vi har pa morgonen. Deras riktiga lektioner har inte borjat an. Men det e anda ganska bra for vi har traning bredvid varandra sa vi kan kolla en massa pa dom medans vi tranar och bli inspererade. A sa kollar ju dom pa oss oxa sa da galler det att skarpa sig.

Den 5/10 borjar skolan pa riktigt sa da kommer dom trana pa kvallen och forhoppningsvis kan vi trana med dom da.
Det e kanske perfekt har i alla fall. Kroppen har borjat bli ordetligt om, vi tranar 8.30-11.00 sen e det lunch och lite vila innan vi gar ut till loparbanan, spelar fjaderboll, stretchar, springer, joggar, fysar, tranar pa vara former, lite olika saker varje gang. Traningshallen e tyvarr stangd sa vi far inte komma in och kora na mer under dan. Sen pa kvallen gar vi ut till banan igen for att rora lite pa oss sa vi inte blir allt for stela infor nasta morgons traningspass. Nu har vi ju bara kort i tre dagar men redan forsta dan kandes allt normalt igen som om vi aldrig hade akt hem, underbart!

Det har e helt klart nanting jag inte skulle ha natt emot att gora i all evighet! (i alla fall kanns det sa just nu). Om nagra dagar kanske traningen gar daligt och hela skollaget e dar for att se det... ojojoj, illa, da vet jag nan som kommer bli arg.

Tyvarr e det bara 4 st i var traningsgrupp nu och tva av dom blir vi lite irriterade pa. Dom har tranat i 4 och 8 ar, yes tankte jag det har kommer bli bra traning. Men jag vet inte vad dom har kort, inte wushu i alla fall, kanske nan skum traditionell stil. Den ena hade passat bra in i en nyborjar grupp istallet, han e bara ivagen helatiden safort det e form traning. A tranarn masta till och med ratta grundsparkarna. A forsta gangen vi traffades sa halsade han genom att pussa mig pa kinden, vafan ja e svensk, ror mig inte om du inte kanner mig! Redan dar var han kord. =) Sa nu maste dom trana sjukt bra om vi ska vilja umgas med dom. Hehe vad trevliga vi e. Men vi pratar i alla fall med skollaget, dom e ju coola och bra pa wushu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0