Lite smått irriterad

Idag kom tränarn med den jätte klyfta idén att hon ska ändra våra former. *suck*
Hon är alltså inte bara en dålig tränare under vissa av passen hon är även rent av dum i huvet.

Så idag ska jag tydligen lära mig en helt ny form av nån kines och det är typ 3 veckor kvar tills vi ska tävla på SM. Dessutom är det bara en vecka kvar tills vi ska tävla här på skolan. Men eftersom jag är som jag är så ler jag och lossas som om jag tycker det är en bra idé. Jag kommer även gå iväg och lära mig lite av tjejens rörelser och filma hennes form. Imorgon kommer jag lyssna på vad lärarn tycker att jag ska göra med min form och när det är dags att tävla kommer jag skita fullständigt i vad hon tycker och tänker och köra precis som jag har tränat de senaste månaderna.

Okej då, jag kommer förmodligen lägga in lite mer hopp i formen för att få bättre poäng här på universitets tävlingen, men jag kommer knappast byta till en helt ny form.

Idiot komma en vecka innan och tycka att vi ska ändra på allting och tro att vi ska komma ihåg alla nya grejer.

MEN idag är det fint väder så just nu ska jag ut i solen och läsa.



Kommentarer
Postat av: Andrej

Ibland får man bita ihop!

2009-04-21 @ 05:26:41
URL: http://www.rysken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0