Middag

Det blev inget hårt styrke pass senare på dagen för jag fick aldrig tillbaka någon energi till benen. Måste väl betytt att jag körde tillräckligt bra på morgonen. Är i alla fall den anledningen jag väljer att tro på.

Idag blev det middag ute på en finare restaurang tillsammans med "Gubben" (en kille som tidigare var med i skollaget men som är 27år nu och har slutat träna) "Apan" (en kille i skollaget som bland annat tränar ap-stilen) och en kompis till dom. "Gubben" vill nämligen lära sig engelska men han är inte så bra på det än så därför ville han ha med sig "Apan" som är mycket bättre, och deras vän följde väl mest med för att han var hungrig. Var ganska roligt och eftersom vi inte är allt för pratiga av oss så var det bra att vi åt samtidigt och inte bara träffades för att prata. Det var ofta som "gubbens" meningar slutade med att han skålade istället för att han inte visste hur han skulle säga det han ville på engelska.
Dessutom så tror jag att han nyss tagit körkort, eller att han i alla fall är väldigt ovan att köra bil. Det var tydligen för långt att gå 2km bort till restaurangen. På den korta sträckan lyckades han lägga i fel växel 2-3 gånger, så vi är nog ganska glada över att vi inte skulle till nått ställe längre bort. =)


Sen när vi kom tillbaka så roade jag mig med att uppdatera klubbens hemsida.

Kommentarer
Postat av: Andrej

Hej igen!

Kul att det går framåt med träningen. Lite synd att det inte var längre till resturangen, för då hade han ju lärt sig köra bil under tiden :-))

2009-04-04 @ 07:24:48
URL: http://http:/www.rysken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0