Så glad

Ett kort litet meddelande kan ibland göra en riktigt glad.

Eftersom det är slut på träningen här borta och imorgon dags att ge sig av hemåt (och vi dessutom fick veta att på måndag så byter dom till den bättre tränarn som dom ska ha resten av terminen) så känns det lite trist. Hur mycket tecken kroppen än visar på att det faktiskt är dags för lite mer vila än vanligt så vill jag självklart fortsätta.

Då är det i alla fall skönt att få ett mail från en av eleverna där hemma:
"Vad kul att ni kommer på lördag, vi har saknat er! Det finns ingen annan som kan få mig att pressa mig till blodsmak, som ni kan ;o)" 
Å min första tanke blir direkt, Yes, plåga andra! 
Ska bli ganska roligt ändå att hålla i lite träningspass =)

Syns snart Gnesta Wushu folk, hoppas ni har styrkan och konditionen på topp!!

Kommentarer
Postat av: Andrej

Aj som tusan... bådar inte gott för stackarna hemma i Sverige.

2009-04-30 @ 20:38:00
URL: http://www.rysken.blogspot.com
Postat av: Wushu Cissi

SVAR ANDREJ: HAha jo då det är bara bra för dom. Erkänn att du också gillar sånna pass, det känns ju ganska bra efteråt i alla fall.

2009-05-01 @ 02:36:35
URL: http://ceciliamoberg.blogg.se/
Postat av: Snorkfröken

Oj, jaha, visste inte att ni skulle flytta "hem" redan nu. Kul att ha ngt att se fram emot då, med adepter att pina :)

2009-05-01 @ 20:45:52
URL: http://snorkfrokens.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0