Sista köret

Idag var sista träningspasset för vår del, eller min del för Zacke skada armen igår när han stretcha så hans sista pass blev igår.
Som vanligt när en av oss är borta så går träningen desto bättre för den som kör. Jag kände mig pigg och körde hårt under grunderna och hoppen. Lagom till formen kom Zacke men jag ska knappast skylla på honom, mina ben ville bara inte gå igång igen efter att ha fått vilat en liten stund.

När träningen var slut skulle jag lossas vara elev till taiji´arn i skollaget medans tränarn skulle ta kort och filma oss igen.
Han är en av dom väldigt få killarna i skollaget som faktiskt är längre än mig.

Alla långa som lyckas komma in i skollaget blir förr eller senare tvingade att gå över till taiji, men den här killen tränade taiji redan innan han kom med i skollaget. Övrig wushu kör han bara på skoj ibland när lektionen är slut. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0