Slutkörd

Idag lyckades jag vara trevlig mot tränarn, vilket inte heller var så svårt då hon höll tyst större delen av lektionen.
Att jag började lektionen med att sätta igång Mikas skiva och spelade "lollipop" "Relax, take it easy" och hans andra låtar som får en på bra humör kan även haft en ganska stor inverkan. När vi började passet var vi 6st, efter en stund hade det hoppat in 3st kineser som också var med och körde, men i slutet när det var dags för form var vi ändå bara 3 som körde. Förutom mig och Zacke så hade vi turen att den sista körde taiji, vilket betyder att vi fick vila kanske 1minut extra innan det var vår tur att köra igen.


Färdiga och ganska trötta ställer vi upp oss för att hälsa av. Hon frågar två av dom andra i gruppen om dom orkar köra benstyrka, men då dom inte svarar säger hon att dom inte behöver. Istället blir det bara jag och Zacke som måste fortsätta träna efter passets slut. Tre varv grodhopp och sen kunde jag inte stå på benen å hur jag än försökte så ville dom inte slappna av. Kändes som om båda skinkorna var halft i kramp, gjorde jäkligt ont och jag försökte med att gå bort det, slå bort det och stretcha bort det men inget funkade. Tillslut hjälpte Zacke till genom att trycka på musklerna tills dom gav upp och slappnade av.


Nu blir det en efterlängtad dusch med kallt och varmt om vart annat i hopp om att blodet ska göra sitt så kanske träningsvärken inte blir riktigt lika illa. Lite slagg produkter kanske jag lyckas få bort i alla fall för just nu är det ganska mycke mjölksyra som har samlat sig kvar.

Kommentarer
Postat av: Andrej

Grodhopp är supergrymma. Fy för satan. Men konditionshöjare utan dess like. Grodhopp i uppförsbacke får hjärtat att slå volter (eller knut på sig själv).

2009-04-10 @ 12:05:45
URL: http://http:/www.rysken.blogspot.com
Postat av: Jenny

Ska till Englan d och hälsa på en kompis, och självklart finns det roliga saker att göra där! De har massa pubbar och så kan man shoppa :)

2009-04-11 @ 07:30:49
URL: http://jennynorrby.blogg.se/
Postat av: Therese

Tjena grodan, ingen uppdatering pa nagra dagar, vad har hänt??

2009-04-15 @ 00:02:39
URL: http://dagmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0