Bergochdalbana

Dom här dagarna har vart nått i stil med att hoppa ner i en grop bara för att upptäcka att där fanns en studsmatta och vips så var man uppe igen.
Vilket alltså betyder att varje pass har vart fulla med svackor som jag ena stunden är nere i för att sen plötsligt lyckas med nått bra, och sen kommer nästa svacka igen. Egentligen har det bara haft med humöret att göra för kroppen har inte sagt ifrån mer än vanligt, jag har bara vart väldigt arg och ett par gånger kanske det har gått ut över tränarn. Men vadå hon säger ju åt mig vad jag ska göra!! Hehe, jag kanske inte alltid är så bra på att ta sånt. Hade det vart på ett bra sätt, typ att hon rättar vad jag gör fel istället för att bara säga "nej, landa mabu" så kanske jag hade vart trevlig mot henne men det är ingen garanti. =) Idag snäste jag ju åt henne bara för att hon inte hörde vad jag sa. =p Jag får väl kämpa lite extra imorgon för att vara trevlig mot henne hela passet när det är fredag och allt, hon brukar ju inte se så glad ut efter att jag har fräst åt henne. Här borta har ju alla RESPEKT för tränarna, då kan det inte alltid vara så lätt att ha en grupp utlänningar, speciellt inte om det finns dom med mitt humör.

I övrigt har jag ägnat dagen från dess att jag kommit tillbaka från träningen tills läggdags med att titta på serien Kyle XY. Har blivit tvingad av Zacke att ta pause för att äta och gå ut och röra mig lite i alla fall en gång under dan vilket förmodligen var bra. Annars hade jag kunnat skippa maten och bara suttit fast framför tvn allt för länge. Men vad som från början var en serie med en kille som gjorde massa coola saker har nu gått över till en av alla dessa typsika drama serier, några som är dumma, kärlek, helt onödiga hemligheter och bråk i vart och varannat avsnitt. Å nu när jag bara har två avsnitt kvar och sen sägs det att serien är nerlagd är jag självklart ändå fast i skiten och vill ha mer precis som det brukar vara. =) Den är ju ändå bra trots alla vanliga drama scener.

Nu har jag precis vart ute och jobbat lite mer på min näsa som håller på å flagnar för fullt.


Kommentarer
Postat av: Snorkfröken

Ja det där med respekt för t.ex. tränare skiljer sig säkert massor. Och man borde väl ta seden dit man kommer. Låter spännande med serien, kanske ngt att kolla in.

2009-04-09 @ 20:33:59
URL: http://snorkfrokens.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0