Lugna dagar

Nu har vi haft en långhelg. Den har vart varm, lugn och riktigt skön!
Igår sa dom på tvn att det var 20 grader, idag har vi inte tittat men det kändes ännu varmare.

Vi har vart uppe på taket och spelat kort, fjäderboll, stretchat å mest bara suttit och haft det bra i solen.


Imorse tog jag en promenad bort till wudaokou, tog nästan en timme i värmen och hur långsamt jag än gick blev jag svettig. Väl framme gick jag runt inne på marknaden med målet att köpa en kjol, men istället blev det dom här grejerna. Som vanligt orkade jag inte pruta utan betalade det pris dom sa från början.

Kommentarer
Postat av: Heléne

Oj vilka fina klänningar! Helt i min smak också faktiskt =)

Är det den marknaden Du pratar om som låg vid zoo:t?

Hoppas allt är bra med Dig! /Heléne-Lost

2009-04-06 @ 22:20:36
URL: http://lost.blogg.se/
Postat av: ' FATMA

Fina plagg :)

2009-04-27 @ 17:21:59
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0