En latis uthållighetsträning

Fredag betyder som vanligt självklart benträning.

Idag fick det bli lite mer uthållighet så det blev till att sänka vikten och ökade repetitionerna till 15 st per set.

Vissa påstår att dom kör djupa trots att dom vänder bra mycket tidigare,
men såhär ser i alla fall våra djupa benböj ut.

Benböj (djupa)

30kg 15st uppvärmning
40kg 15st
45kg 15st
51kg 15st
45kg 15st


Men det blir nog
till att lägga på 5 kg på varje set till nästa gång för det var inte försen jag kom upp på 50kg som det blev så pass jobbigt att jag faktiskt svettades och inte kände att jag skulle kunna fortsätta vidare när jag var klar med mina 15 reps. Så egentligen borde jag väl ha kört på mer redan idag men kände mig lite för lat för det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Halloj! gör praktik fortfarande, det är ganska kul iaf :) har två veckor kvar. e lite slapp på att uppdatera som du har märkt, e alltid så trött när ja kommer hem och är bortrest på helgerna.. men uppdaterar kanske på sönd :)

2009-08-28 @ 17:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0