Inställt fredagsfys?!

Redan fredag!

Mellan måndag och torsdag
tycker i alla fall jag att det känns som om man har massa träning kvar. Men varje gång man kommer till fredan känns det som om det har gått alldeles för snabbt. "Men, det kan inte redan vara fredag! Jag har ju inte hunnit gjort allting, vadå ska det inte vara träning försen på måndag igen!?" Shit tiden får inte gå så snabbt, jag hinner ju inte lära mig allting jag vill under en vecka!

Det är jobbigt det där med att det tar tid att lära sig nya saker när man inte har så mycket tid som man vill.

Landningarna blir inte alltid riktigt som man vill. Men om man övar exakt samma hopp under mer än en halvtimmes tid så kan man väl tyvärr inte räkna med att alla ska gå lika bra. =)
Allt som allt är jag faktiskt ändå nöjd med veckans sista wushu pass. Trots att fys-rummet var låst och vi fick gå från hallen utan att ha kört vårt fredagsfys. Ojoj hur ska det här sluta, kommer vi orka gå ut till löparbanans lilla utomhusgym för att köra spänst? Eller snarare kommer jag verkligen lyckas dra mig ut dit själv när jag vet att Zacke inte kommer vilja?! Hans vader är nämligen helt förstöda sen sist han var där ute och hoppade, så spänst träning är inte nått för honom än på nån dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0