Jobbigt läge

Crap!

Zacke bestämde sig för att onsdagar skulle bli en av hans "lyx-dagar". Han får äta pizza, McDonalds, chips, godis, ja helt enkelt exakt vad han vill. Han kan lika gärna bara äta frukt hela dan om han nu skulle känna för det. Men det var väl mest pizzan han ville åt skulle jag tro å då är det ju roligare att lägga en lyxdag i veckan och en på helgen istället för att ha lör-sön, han är ju inte lika sugen på pizza dan efter han har ätit det.

Medans jag har bestämt att ha lyxdagar då det inte är så mycket träning, alltså ganska självklart att det blir på helgen. Nu måste jag bara lyckas hålla mig borta från skiten när Zacke sitter och smäller in på en onsdag. Får tänka på att om jag misslyckas och tar nått snacks på HANS lyxdag blir det till att springa tills minst lika många kalorier har blivit brända igen. Å springa står ju inte högt på min lista av träning jag gillar. Räcker gott och väl med mina söndags mornar som jag har bestämt mig till att spendera en timme av genom att springa runt runt på banan.

Så får vi hoppas att oviljan att springa ännu mer lyckas hålla mig borta.

Kommentarer
Postat av: Andrej

Hej! Hittade dig på funbeat av rena slumpen. Sablar vilken träningsmängd. Du ligger på dubbelt mot mig. Starkt jobbat!

2009-08-12 @ 21:23:32
URL: http://www.rysken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0