Kroppen försöker övertala huvet.

Både igår natt och den här har vi haft svårt att somna. Igår försökt vi lägga oss nån gång mellan 23-00. Men efter en timme fick vi ge upp och gå tillbaka till datorn för att fördriva tiden i väntan på att bli trötta. Vid halv tre tiden tyckte vi att det var dags att försöka igen, å även om det fortfarande tog ett tag så lyckades vi uppenbarligen att somna tillslut.

Å trots att jag inte alls skulle ha nått emot att sova vidare så fick jag dra mig upp ur sängen vid nio imorse. Hoppas ju på att kunna somna vid en lite bättre tid ikväll. Sen jag klev upp har jag försökt övertala mig själv om att det inte gör nått att jag är så trött att jag mår illa å att det kommer gå över såfort jag rör på mig. Men uppenbarligen så verkar jag inte riktigt tro på mig själv eftersom jag fortfarande sitter vid datorn och sneglar på sängen istället för att vara ute vid löparbanan å springa igång kroppen. =)

VISST JA! På måndag halv nio ska vi tydligen få börja komma in i hallen igen. =P Vi får väl se hur pass mycket sanning det är i det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0