Lyckan var stor

Som ett barn på julafton vaknade jag tidigare än nödvändigt idag.

Kände mig pigg men låg kvar i sängen för att vila ut ordentligt samtidigt som jag började stretcha lite smått.
Efter en timme när klockan ringde blev det en halv nektarin, yogurt och nån näve nötter innan vi gick ner för att bli tagna till hallen för att få börja träna där igen!

5 minuter, 10minuter, 15 minuter.

FAN JÄVLA SKIT HELVETE!! Vi fick höra ett den som sa att hon skulle ta oss dit och prata med personalen i hallen inte ens skulle komma in idag. Men efter att vi hade pratat med en annan av kontorsnissarna och förklarat hur det låg till så tog hon mot förmodan oss till hallen. YES! Ett tag där blev jag faktiskt lite orolig att vi fortfarande inte skulle få komma in.

2,5 timme senare efter grunder, hopp, form, fys och stretching var vi trötta, stela och hungriga å dessutom genomblöta! HÄRLIGT! Imorgon satsar vi på samma sak igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0