Persiko fanta

Blev en liten kvälls promenad efter att solen hade börjat krypa neråt och värmen inte längre var riktigt lika påtaglig.
Men jag tror faktiskt inte att tempraturen går ner allt för mycket under 30grader ens på natten så när jag kom tillbaka med en riktigt kall dricka och satte mig under ACn så kändes det härligt att vara på rummet igen.
     
Den nya Fantan som har kommit ut här i Kina är så fantastisk god! Persiko smak, lite syrlig men ändå söt å nästan genomskinlig så den på nått sätt känns lite fräshare. Alltså ännu en sak som jag kommer kunna sakna när jag tillslut kommer tillbaka till Sverige.

Sen blev det hemkört från The Kro´s Nest. Jag försökte ännu en gång på att beställa en grekisk sallad och för första gången fick jag faktiskt rätt. Förmodligen för att vi beställde på internet så dom inte behövde problemet att förstå engelska på telefon. Vet ju inte hur man säger "grekisk sallad" på kinesiska. Zacke satsade på en hawaii pizza med extra annanas, å när min sallad var slut så snodde jag en slice från honom. Gott gott
         

Kommentarer
Postat av: Naddiz

vill åxå ha persikofanta!! du kan väl importera lite till sverige!? :)

2009-08-16 @ 17:54:20
Postat av: Jenny

Jävla mupp!!! jag vill oxå ha pizza (även om det kanske var Zacke som åt pizza och du sallad? ) från kro's nest!!!! Finns inga godare pizzor!!!

2009-08-28 @ 18:52:29
URL: http://jennynorrby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0