Snabbis

Äntligen vart det en dag som gick snabbt.

Förmodligen för att jag har sysselsatt mig hela dagen. Först efter träningen var det självklart dags att stoppa i sig nått å jag satsade på en shaker med mjölk, banan, vaniljprotein, jordnötssmör och havregryn.

Sen spenderade jag ett bra tag med att kolla film från morgonens träningspass innan vi tyckte att det var dags att träna lite igen. Men eftersom vi inte får komma in i hallen nå mer under dan så fick det bli utomhus i hettan. Så ut på taket och klättra vidare över till hotelltaket där vi tycker det är bättre fäste och mer utrymme.

Där blev det svärd! Grunder, grunder, grunder å så form.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0