Som en gris

Inte för att jag vet exakt hur mycket en gris svettas, men jag svettas i alla fall som en gris.

Dagar som den här
när det är runt 40 grader gör det knappast bättre.
Ok, jag kanske får skylla mig bara en aning eftersom jag har bestämt mig för att det är snyggare med långärmat och envisas med att bära det både under träningen och annars när jag går ut. Men jag försöker ju kompensera det hela genom ett par jätte små short. =)


Men trots hettan så tog jag mig ut för att fylla på kylskåpet å fruktförrådet. Tycker det är himlans jobbigt när man är sugen på nånting men inte har nått på rummet att stoppa i sig. Så nu har vi i alla fall massvis med nykokta ägg som det bara är att smälla in å jag kan ta mig ett litet mellanmål.



Tänka sig att uppskivad frukt är så mycket godare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0