Verkligheten innehåller problem

Ok det känns som om jag börjar hitta tillbaka till verkligheten igen, och prioriterar viktigare saker än att läsa. Det är självklart träning jag pratar om!!

Å även om jag självklart vill säga att allt går fint och det är toppen (eftersom det är sån jag är) så får jag väl erkänna att allt inte går helt som jag vill. Vi får fortfarande inte komma in i den stora hallen för att träna. Först säger dom att det bara är att gå in, men då blir vi utkörda. Sen säger dom att dom ska ringa och säga till om att vi ska få vara där. När dom har påstått det i några dagar ger vi dom telefonnummeret till hallen och säger att vi kan vänta på att dom ska ringa innan vi går bort. Då helt plötsligt kommer dom på att vi inte får komma in om vi inte betalar. Så idag frågade Zacke hur mycket det skulle kosta och helt plötsligt kan vi inte ens få komma in om vi betalar för det. *SUCK* Ok så nu det senaste är att vi kommer kunna få gå in den 17.e för då kommer det en ny grupp som vi kan gå in tillsammans med. Så innan dess ska jag gå bort till hallen och prata med dom, säga att jag måste hämta mina saker så jag kan träna ute tills den 17.e då vi börjar lektionerna igen. Så även dom där borta har hört att vi ska få komma in då.

Den dåliga lilla hallen som vi endast använder när vi känner oss riktigt desperata att ha en matta.


Tyvärr har jag även ännu ett problem, knät. Nånting gick ju fel förra veckan när jag tränade och även om jag nu kan gå normalt och till och med jogga lätt så ville det inte vara med om att jag tränade hoppen. Började köra uppvärmningshopp lite lätt men när jag fick för mig att ta i lite extra å sköt ifrån så högg det till ganska ordentligt å sen låg jag på marken å skällde ut mitt knä. =) *jävla idiot knä!! Men nästan lika snabbt som det började göra ont gick det över igen. Fast jag får väl ändå vänta några dagar till innan jag ger mig på att hoppa igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0