Annorlunda start

Idag fick jag nått infall och har gjort iordning gröt till frukost. Det är verkligen inte varje dag, men faktiskt ganska gott just därför.


Havregrynsgröt med russin, lingonsylt, solrosfrön och extra kolhydrater. Något jag joppas på att klara mig igenom hela träningspasset på. Visste ni förresten att kolhydrater på kinesiska heter "tanshuihuahewu" faktiskt det längsta ord jag har stött på hitintills.

Imorgon ska jag gå ut för att äta frukost igen, dansk-norsken är ju också lite sugen på det stället jag åt frukost på sist. Inte särskillt kinesiska men väldigt gott!

Kommentarer
Postat av: Andrej

Gröt är fantastiskt att träna på. Men jag orkar sällan fixa det, trots att det går snabbt. Slappt!

2009-12-11 @ 21:18:05
URL: http://www.rysken.blogspot.com
Postat av: Wushu Cissi

SV: Ja det gick faktiskt riktigt fint att träna på, trodde att jag skulle känna mig lite för full i magen. Det var ju ganska mättande

2009-12-13 @ 08:41:05
URL: http://ceciliamoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0