Coola ben

Favorit snasket just nu, skivat äpple med kanel och socker äter jag både till frukost, mellanmål och som efterrätt. Å självklart även nu när jag har kommit tillbaka från löparbanan.


3km med intervallträning idag å även om jag svettades för fullt när det var klart så tyckte jag inte att jag kände mig tillräckligt varm för att kunna stretcha hårt. Benen var ömma och kalla och all värme som fanns i kroppen satt i den övre delen under alla tröjor, jackan, halsduk, mössa, vantar, allt sånt som man vet att man ska sätta på sig om man ska gå ut. Men smart nog för att ta på sig två par byxor när man vill stretcha benen hårt är man ju tyvärr inte.

Nähä, nu får det väl bli en till varm dusch. Man ska ju göra sig iordning och gå på julbord

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0