Dags att planera

Det var ganska svårt att hålla ögonen öppna under träningspasset, men mot slutet började jag komma igång så bättre sent än aldrig. Har ju i alla fall vaknat till nu och sen vi kom tillbaka har jag sett till att rummet blivit städat sen roade jag mig med att skruva isär dörrhandtaget.


Alltid roligt att skruva isär saker!


Inte bara för att det var skoj att få skruva lite men det höll på att ramla loss varje gång vi öppnade och stängde dörren så jag var tvungen att kolla vart felet låg. Nu sitter det i alla fall på plats och sen kunde jag fixa mellanmål till Zacke och mig.


Än så länge har jag faktiskt inte gjort någon träningsplan för veckan, men jag antar att jag borde sätta mig och tänka lite på det. Det känns som om jag fick mer gjort förra veckan när jag redan i förväg hade bestämt vad som skulle göras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0