Det är precis

Blev lite orolig ett tag där på träningen när jag inte klarade dom två första försöken på mitt kombohopp. Jag hade nämligen inte tillräckligt med fart i hjulningen utan klarade den mest på att jag fick till höjden, något jag inte har i kombon. Men det kändes inte som om misslyckande är ett alternativ och eftersom det var jag som gick först i ledet så bestämde jag att vi fortsatte med hoppen tills dess att jag klarade den.




Men det är ju ett under ibland att man landar på fötterna om man kollar hur det ser ut slowmotion. Tycker det ser ut som om jag borde landa på huvet, men helt plötsligt står man upprätt ändå.

Nu ska jag ta och göra iordning ett fotbad och titta på Kiss of the dragon.


Kommentarer
Postat av: Andrej

Den filmen är bra. Precis som "Romeo must die".

2009-12-29 @ 09:25:38
URL: http://www.rysken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0