Massa goda proteiner

Nu har jag vart och hämtat mina nya skor som jag beställde tidigare i veckan. Så just nu sitter jag och töjer ut dom lite för att det inte ska göra så ont första gången jag ska träna i dom. Skorna jag använder just nu håller kanske nästa vecka också, det är bara sulan som nötts ut men det finns fortfarande tyg innan jag kommer in till strumpan. Men för stunden är dom jätte mjuka och sköna till skillnad mot dom här stenhårda sakerna jag har på fötterna just nu.


Kyckling, stekta bönor och sallad - mums mums


Såfort maten har smält lite mer i magen ska jag ta mig ut och blanda lite jogging med powerwalk, eftersom hostan inte tilllåter att jag joggar en längre sträcka så får det bli ett varv åt gången på löparbanan. Men vad gör det, det sköna är ju att få komma ut och röra på sig!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0