En perfekt moffar dag

Har haft en dag full med god mat och trevligt umgänge.

Började med en 5km promenad bort där vi åt en ordentlig brunch och sen blev det till att gå runt i affärer ungefär halvadagen. Hittade inte särskillt mycket spännande, jag köpte väl bara creme fraiche och yogurt för att ha och blanda chips dip med nu till kvällen men innan jag kom så långt var jag alldeles för mätt för att ens vilja tänka på chips.

Gick nämligen på japansk restaurang och åt super god sushi och teriaki kyckling sen gick vi till en annan resturang för efterrätten. Vill man ha det godaste måste man faktiskt gå runt lite men det är det absolut värt, speciellt som det inte är särskillt ofta jag får för mig att jag vill ha efterrätt.


Tänk en sån här kaksmet fast hälld i en bakform
och mer som segchokladkaka i konsistensen.
Så får man den serverad varm från ugnen med glass till.
Mmmm


Kommentarer
Postat av: Pia

Den kakan låter riktigt god, undrar om jag kan hitta något bra recept.

2009-12-13 @ 14:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback