Första dagen - check

Ok, så tillbaks till att vara normal igen.

Igår lyckades jag hålla mig till schemat och gjorde all planerad träning, inklusive mina 200armhävningar vilka var väldigt jobbiga. Men det var ändå inte det jobbigaste under dagen. Det var absolut mabu med 30kg som var värst och den idén hade jag knappast fått för mig om det inte var så att den var planerad i förväg.

Den första minuten gick fint och jag kunde resa mig upp efteråt. men när jag var klar med den andra så sjönk jag ihop istället för att komma uppåt när jag försökte resa mig. Men eftersom jag var själv var det bara till att sitta på huk med stången och vänta tills jag hade fått tillbaka tillräckligt mycket ork att sträcka på benen igen. Vilket i och för sig bara var 10sek.

 


För er som inte har någon aning om vad jag pratar om när jag säger mabu så ser den ut såhär och betyder hästställning.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0