Första missen

Nu har jag missat en sak på träningsschemat.

Det var igår kväll som jag skulle köra en av mina ryggövningar och behövde en vikt men det rummet var låst. Inte så farligt ändå, det är ju bara att jag lägger in den på torsdag när det är dags för bålträning så har jag löst det problemet.

Nu är det inte heller så roligt längre att hålla på med mina armhävningar, jag har nämligen fått träningsvärk i brösten. Höll på att glömma bort dom 100 jag skulle göra på kvällen igår, så då blev det till att hoppa upp ur sängen igen när jag kom på det och tvinga sig igenom dom sista innan jag fick krypa ner under täcket igen.


Fick förresten gå iväg själv igår för att träna mage. Men lika bra var väl det eftersom löparhallen var full och jag hade förmodligen inte velat köra utomhus om jag hade haft någon med mig som skulle ha röstat för att gå tillbaka till det varma rummet istället.
Blev en aning kyligt att hänga i en järnstång i minusgrader när jag inte hade några vantar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0