Göra det bästa av tiden

Idag har jag fortsatt att öva på att slå migsjälv och det börjar kännas lite mjukare i axlarna. Vilket också betyder mer fart och mer blåmärken, men det hör ju till stilen. Så man kan ju undra varför en som mig som så lätt får blåmärken får för sig att börja träna på just den här stilen.


Idag blev våran träningshall ännu snäppet bättre då dom kom in med fyra stora speglar.



Det började väl med att jag tänkte att jag skulle lära mig en traditionell stil mest för att kunna tävla i Sverige också, det blir ju aldrig några grenar för kvinnor i dom moderna stilarna. Å visst finns det massvis, och förmodligen åter massvis med andra stilar som inte innebär blåmärken för min del. Men jag tycker att dom flesta stilar som jag ändå klassar som OK trots att dom är traditionella kräver väldigt mycket träning för att det ens ska se någorlunda bra ut. Tid som jag inte riktigt tycker att jag har eftersom jag vill tävla med det redan i mars.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0