Ibland är det extra roligt att handla

Idag köpte jag mig en ny och fin balansplatta när jag var ute på shopping runda. Tror det var bästa köpet på länge för jag har flera gånger funderat på att köpa den här sorten och nu äntligen gjorde jag det. Nu måste jag bara se till att gå bort och få den ordentligt uppblåst.



Ena sidan är full av små taggar som ska ge massage effekt samtidigt som man får bättre balans. Tror det blir toppen det här. Ska försöka komma ihåg den nu när jag ska bort och träna så kan man få den upppumpad på tillbakavägen.

Sen köpte jag mig även sånna där livsnödvändiga saker som hårfärg, marcara, bomullstussar och liknande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0