Me, myself and my body

Idag var jag svårstartad och jag började passet med att mest hoppa runt och leka. Å med att leka menar jag sätta ihop olika rörelser som vi inte brukar göra. Så medans dom andra gjorde samma sparkar som vi gör varje dag körde jag sparkar, hjulade, rullade och andra kombinationer för att lura igång kroppen.

Det funkade till och från och sålänge jag tänkte att det bara var på skoj gick allting fint, kanske till och med bättre än ibland. Men såfort jag började tänka "nu MÅSTE jag.." slog kroppen i bromsarna, som för att säga - screw you, måste jag inte alls det - förmodligen bara för att jävlas med mig själv. Skulle väl faktiskt vara ganska typiskt mig.

Så efter wushu passet var det dags för lite fys, vilket alltid är lika roligt att köra tillsammans med dom andra i gruppen. Idag körde jag benböj med 50- 60- 70- & 90kg, mellan seten gjorde jag upphopp och efteråt blev det mabu-hopp.

Men efter att ha kollat på mitt fys schema så inser jag att jag inte är klar med träningen för veckan riktigt än. Har kvar att hoppa upp och ner på en höjd, köra korta spurtningar, utfall och 300 armhävningar. Glömde ju att köra gårdagskvällens så då får dom 100 bli idag istället.

Kommentarer
Postat av: Andrej

300? Hur lång tid tar det? Det skulle typ ta mig en halv dag.

2009-12-18 @ 21:07:04
URL: http://www.rysken.blogspot.com
Postat av: naddiz

vilken timing, klart vi måste ses! den här våren blir bara bättre och bättre! :)

2009-12-19 @ 11:04:59
Postat av: Wushu Cissi

SV: Jag gör bara 25*4 sen gör jag något annat ett tag, så det tar en stund för mig också innan jag har gjort färdigt alla.

2009-12-19 @ 16:30:54
URL: http://ceciliamoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0